Tisdagens planer!

Om det var jobbigt att gå upp igår, ska ni bara veta hur det kändes idag, min allra sista sommarlovsdag, det är superfint väder och jag ska jobba! 
Sen var jag och min pojkvän ute och sprang tillsammans igår, det gick verkligen bra, blev inte helt slutkörda, utan höll ett gött tempo runt hela slingan! Sen körde vi lite styrka hemma också, men trots stretching så känner jag redan av träningsvärken! 


Idag är planerna så att Priffe ska få nya dojjor och efter det ska jag rida honom i paddocken hemma, för det står hinder framme, så när han var så fin igår kan jag bara tänka mig hur kul det kommer bli att hoppa dom övningarna som står framme! 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0