Torsdag!

Godmorgon! 
Vad ska jag börja? Med vad jag ska göra idag eller lite från gårdagen? 
Vi tar nog igår, en dag som allt gick så bra, körlektionen som jag trodde skulle spenderas på en parkeringsplats för att få öva dragläget, spenderades istället på vägarna, hon tyckte jag hade såpass koll med andra ord.. 
Efter det så åkte jag hem för att rida min prins, som gick hur bra som helst! Jag älskar verkligen att han känns så bra in formen igen! Sedan så fixade jag och Alexandra gymkort, så nu blir det fitness som gäller här! 


Idag är det tidig upstigning som gäller då jag och Alex redan nu ska åka till gymmet innan skolan, känns skönt att ha träningen avklarad för dagen redan innan dagen börjar typ!? 
Efter skolan ska jag hem och ta hand om Priffe och når jag kommer hem därifrån ska jag bara ta det lugnt hade jag tänkt, bara sitta och blogga och kanske börja fila på någon av de inlämningar jag har kvar från tvåan! Sedan kommer jag somna som en stock! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0