En veckas semester!

Det är sju dagar sedan jag skrev ett inlägg här... Det har varit superskönt och väldigt behövligt kände jag! 
Jag behövde paus från det mesta, efter allt som hänt, lite tid att andas och tänka själv! 

Nu mår jag bra, har fått väldigt ont i ryggen det senaste, så jag ska på återbesök hos doktorn snart och då får jag veta vad det är, antagligen kommer jag ha några månaders sjukgymnastik framför mig.... Men hellre det! 

Jag har börjat rida lite också, min rygg fixar inte att rida varje dag ännu, men lite varannan dag fungerar, Sture rider jag mest efterssom Priffe har semester, men nästa vecka ska han börja sättas igång igen! Och det har jag längtat efter och det ska bli kul, bra för Priffe att röra på den inte så lilla magen också hihi... 

Annars då, jag jobbar igen, självklart inte varje dag utan så mycket jag klarar av, jag har hunnit vara på Ullared, gosat med hästarna varje dag, shoppat lite, lunchat med mamma på stan och provat på sambo-liv med killen, så mått bra det har jag gjort under veckan! 

Men nu tycker jag vi sätter igång här igen, för jag är inte riktigt hel utan att skriva här, visa bilder och filmer här! 










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0