Hej!

Här har det minnsann varit dålig bloggning, men jag har haft så mycket att göra! Det har hunnits med fest på fredagen,  min och min syrras 18-års fest hemma hos oss, häst, och i princip inget mer! 

Festen här blev superbra och vi hade så kul, tror dom sista gick härifrån runt 7-tiden på morgonen haha! Jag hade dock redan krupit till sängs med Bz för att sova, min rygg gjorde så ont tillslut att jag inte fixade att vara uppe... 

Nu ska jag snart gå upp till stallet för att prata lite mer med Stures ägare, vill få lite mera koll, de har i princip gett mig fullt ansvar och endast skrivit att jag ska ge honom lite kraft när jag tar in honom, annars gör jag vad jag vill, när jag vill med honom, men jag vet inte vems grimma som är hans än, så jag tar den med bruna hårstrån på haha! Så idag ska vi gå igenom lite och så ska jag även kolla när hon rider så jag kan ta upp lite knappar redan nu! 

Bild ifrån lördags 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0