Bilder och analyser Torsdagen

Gårdagens träningar bestod av hoppning för Pether och senare på kvällen Derby träning för Mattias Gårdlund. 
Hoppträningen gick bra, faktiskt riktigt bra, jag var är ju lite halvkass och trött i kroppen efter mitt hemska förkyldningsanfall så huvudet var inte riktigt på skafft och banan satt inte helt så jag la lite volter lite förvirrat här och där, men inte var det några som helst problem, Priffe hoppade kanonbra och jag var nöjd! :)) 

Derbyträningen har helt klart varit hela veckans höjdpunkt, DET VAR SÅÅ KUL!! Priffe var superduktig och faktiskt väldigt modig, och jag med måste jag få säga, fast, det var inte alls så läskigt som jag trodde det skulle vara att hoppa alla de fasta hinderna, som en stenmur t.ex, så jag och Priffe överträffade oss själva och växte otroligt mycket under den träningen, det var fantastiskt! 
Här kommer lite bilder från derbyt:






Sista bilder är inte från derbyt, men den va fin ;))))) 

Filmer kommer också dyka upp från derbyt:) 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0