De sista dagarna i Skåne!

De två sista dagarna blev väldigt mycket för Priffe, han var trött mentalt, så tog det bara lugnt och struntade i Pay and jumpen, för det skedde också en incident med en tränare som inte gjorde gott för Priffe, tyvärr, men vi hoppade en liten bana själva med bara Anna wemlert som äger stället på lördags morgonen medans alla andra städade, och självförtroendet började komma tillbaka hos Priffe och mig igen! 

Veckan var annars heeeelt amazing och så mycket jag har lärt mig, gjort och fått med mig gjorde att lägret helt klart var värt alla tusenlappar. Pether träningarna har jag numera väldigt varmt om hjärtat och hans ord kommer alltid vara med mig, fick desutom hans bok, som jag snart har läst ut.. Heheh fantastiskt bra skriven och det står så bra grejer i den, man lär sig lika mycket att läsa i sig kunskap som att träna för tränare, sålänge man tolkar det ordentligt och har med sig det såfort man sitter upp, bara igår när jag bara skrittade ut tänkte jag på det, boken handlar om det viktigaste av allt - hästens grundarbete! Älskar det!! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0