Det är sorgligt.

Jag tänker inte ursäkta, den dåliga bloggningen, en fantastiskt fin vän till mig och många andra gick i fredags bort från oss. 
Många har säkert inte missat det då det står lite överallt! 
I samband med meetinget i björbäck, fick hon hästen över sig och gick bort. 
Minnesstunden var något utav det tuffaste men finaste jag varit med på, hon var den gladaste människan i hela världen, varför ska alltid Gud ta dom först? 
Kramade om hennes närmsta vänner och försökte ge så mycket styrka som möjligt samtidigt som tårarna rann på mina egna kinder. Det är så förfärligt orättvist, men livets gång är livets gång, och ödet bestämde sig för att FinaFina Hanna skulle försvinna från oss alldeles för tidigt. Det är bara sorgligt. 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0