Gokväll!

Imorgon åker jag.... Känns helt sjukt roligt! 
Allt är packat och klart, och det var minsann inte lätt att få in allting man behöver för en vecka i ett sadelskåp, som är till för tre dagars meetings i princip! Men tillslut gick allt in och jag fick till och med stängt det! Enbart två spön som jag glömde lägga in idag och flugtäcket som ska proppas in imorgon kvar! 


Bloggen har stått tom i två dagar nu eftersom det varit så stressigt att hinna med både midsommar och allt som jag behövt fixa inför AW, men några inställda inlägg har jag fixat åt er när jag är borta, och sedan kommer självklart uppdateringen vara på topp med bilder och utvärderingar om dagarna, detta är ju ändå min dagbok ;) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0