Inte blir det lugnare..

Jag kommer att jobba hela denna veckan, helst hade jag velat ta det lugnt efterssom jag känner att förkyldning och trötthet efter Skåne hänger efter mig.. Sen jobbar jag ju helg också så jag är inte ledig någonting denna veckan och jag fyller 18 på söndag, så det blir nog inte mer sömn för det liksom... Men en sak är säker, det är tusen gånger bättre att tjäna massa pengar än att vara hemma på dagarna och ligga i solen! 

Bloggen kommer vara fullt igång såklart, har hur mycket inspiration som helst och jag har önskat mig ett nytt objektiv till min födelsedag.... Det kommer bli så fina bilder här framöver! (Om jag inte får det kommer jag köpa det själv hehe) 
Och om inte annat så har jag massa bilder att visa från AW på mig och min fina lilla ponnyskrutt! ;)




 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0