Priffes schema!

Jag har verkligen ingen aning hur jag ska lägga upp den här veckan nu innan AW, Men tror inte jag behöver tänka så mycket på det utan jag tar nog bara och lägger upp det som jag brukar! 

Tisdag: Rider ut i skogen så han får pusta lite! 

Onsdag: fri hoppning i manegen på morgonen så jag tror bannemej jag passar på att skutta lite, plockar nog dessutom fram vattenmattan, vågplanket och något annars stort plank (som han vägrade på i Askim) 

Torsdag:  Här vill jag nog att han går utan ryttare så tömkörning eller longering, det var alldeles för längesen tyvärr, då han bli himla fin på tömmen! 

Fredag: Rider igenom honom i manegen! 

Lördag: Allt ska vara klart för avfärd, och jag och Priffe skrittar ut tillsammans och filosoferar samt pepptalkar, det är vi jättebra på! 

Söndag: Här får vi se vad Skåne levererar helt enkelt, har inte fått något schema på ridpassen än! 


Priffe hoppar vattenmatta för första gången, han tyckte det var det läskigaste som fanns, idag beror det väldigt mycket på humöret... Ibland kollar han inte ens på den, ibland nervösbajsar han så fort han ser den hahaha! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0