vilken dag, vilken känsla!



 
Nämen hoppsan hejsan vad bra det kunde gå!
Jag finner ärligt talat inte många ord för vad som hände idag, mer än att jag red, påverkade och hade jävligt roligt! Han lyssnade ingenting på framhoppningen, han var lite överallt och tog inte en ända förhållning typ, men det gav en sådan fin känsla - HAN VILLE JU!! Han var precis som hemma, pigg, stark, påverkbar och himlans hoppglad även inne på banan!
Vi kände oss så himla trygga och sammansvetsade idag!
 
Till exmpel mot tredje hindret i LC:n, det var ett "tittigt" hinder, som endast krävde ben och jag tror till och med att jag halvskrek, -kom igen nu Priffe!! och ett lätt kläm med benen, och vips han hoppade haha!
mot sista hindret i den klassen stannade han dock två gånger, och jag kan nästan ta på mig den, det var det ända hindret jag började tappade ridningen lite i och vek mig lite överlivet istllet för att bara sitta upp och driva som tusan med sätet, men han hoppade som en ien kanonkula efter två stopp på detta fasligt farliga blåa plank!
men i dagens stora hela är ju det ingenting, ingen är gladare än jag och jag är så stolt över mig och Priffe!
VI GÖR DET!
 
LD Clearound: 0 fel helt fantastisk runda!
LC lok/reg: 0-18 fel. Underbar runda med 0 fel i grunden, två hinderfel oh tidsfel i omhoppningen på grund av volterna jag fick lägga mot sista hindret
 
Tack världens finaste ponny för idag och för den grymma självförtroende kicken vi har i bagaget nu!
IDAG HADE VI ETT GOLDEN MOMENT!
Jag kommer satsa gärnet på att behålla detta nu och se till att det släpper, Vi tycker ju att det är superkul och vi ska efter tre år kanske nå vårat mål i höst!
 
Filmr kommer självklart, och fotograf fanns på plats, så räkna med bilder, för jag kommer köpa allihopa som är fina! ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0