Äntligen fredag!

Som jag längtat efter denna dag! Helg känns väldigt behövligt just nu altså! Dessutom har jag en massa att göra till helgen vilket blir kul! 

Prio ett är att åka till Hööks iallafall och reklamera ridstövlarna, för gårdagens ridpass bestod av outfiten: en ridstövel och en gummistövel, det blir kul att komma till Dressyrträningnen på måndag med en gummistövel på ena foten, om jag inte får ett par nya.. Hahaha! 
Dom kanske kan laga den till ett billigare pris iallafall.. :( 

Idag blir det lättare jogging för Priffe efter två lite tuffare dagar, han har verkligen gått superbra och igår avslutade jag en timmas ridpass med en längre skritt på asfalt och sedan stretching. 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0