Atm

Just nu ligger jag i sängen och gosar med min katt, klockan närmar sig halv tio och jag ska snart släcka ner allt, upp tidigt imorgon för att släppa ut hästarna nämligen! 

Men idag blev det lite hoppning i paddocken, han hoppade superfint Priffe och fixade både kombination och mur utan problem, jag behöver bara tänka på att snabbt räta upp mig i kombinationen, annars var det bra, men så hade vi med ett hemskt räcke på längre distans som jag bara inte fick in rätt distans på.. Jag höll på att bli galen verkligen... Vissa gånger fick jag verkligen till det perfekt, men sen kom det även språng där han hoppade nära och jag placerade honom skit verkligen... Tillslut blev han osäker och började stanna även när vi kom bra, då fick jag knacka till lite i sidan och komma igen.. Ahh blir bara galen på mig själv ibland, jag känner mig så sjukt kass asså.. Glömmer direkt av allt som var bra och lägger all min fokus på det sämre och gnager sönder mitt huvud med det.. Men hej mentalcoach, tror jag behöver dig... 

Men efter lite tankar och systerpepp där Anna hjälpte mig att se på allt annat jag gjorde bra istället, kombinationen, muren, de bra distanserna jag fick till osv osv... Men ändå sitter det kvar så imorgon på morgonen ska jag rida över bommar och välja avstånden till dom, antingen ska jag placera honom nära eller stort.. Självklart ligger bommen kvar där hindret stod. Heheh! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0