Bra eller dåligt!

Sitter just nu och funderar på om jag är på strålande humör idag eller om jag är på sånt där måndagshumör... Det var ändå sovmorgon idag, men det regnade när jag vaknade, gjorde ett prov jag kommit efter med, men tror det gick dåligt, dressyrträning idag, men tränaren blev sjuk. Ni kanske förstår mitt tvivel på humör denna dag? Haha! 

Men jag har lite bloggmaterial på g och ska ta med kameran till stallet för att visa er hur fin Priffe blev i sitt nya täcke, som jag tänkt ha när det blir lite varmare men inte allt för varmt eftersom det är 80g fyllning i det! Det blir perfekt! :)!



Istället för dressyrträning så blir det paddocken och bommar, sedan kanske jag ska rida Debbie också, jag och Anna pratade lite om det förut, men inte säkert än! Men det vore kul med någon mer ridtimma! Anna vill säkert hoppa upp på Priffe också, hon har frågat lite det senaste och det är nog dags för mig att se honom lite från marken själv också! :) 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0