Godmorgon Lördag!

Okej men hur härligt var det inte att vakna upp till sol? 
- det blir att måla hinder utomhus idag istället! 

Men först och främst ska jag planera ihop lite, vet inte vad jag ska göra först... Rida? Måla? Eller hööks? Tror nog att jag tar mig upp till  stallet nu och gör klart Priffe, det är ändå det viktigaste, annars vet jag inte hur jag ska få ihop dagen? Det hade gått ihop om jag hade hööks utanför dörren men nu ligger det en timma bort med buss, så jag får nog fjäska med min pojkvän så han kan köra hehe... 

Nåväl vi hörs under dagen! 







Kommentarer
Andrea Müller

Gud vad fin blogg du har! :)

2015-03-28 @ 10:59:33
URL: http://andreamuller.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0