I behov av något..

Ibland kan man ju känna sig relativt tom på liv. Jag tror jag håller på att bli helt galen snart om det inte händer något, något som verkligen rör om i grytan på riktigt.. Jag vet inte vad det är som behövs eller i vilket "område" det krävs en förändring?
Då blir man ju relativt knasig i huvudet med alldeles för mycket tankar, jag analyserar ibland lite för mycket och jag tror jag har gått igenom allt som går att analysera vilket enbart gör mig stressad, så istället för att tänka för mycket måste jag börja göra det också! 

Idag tog jag första steget till något nytt.. Jag ska verkligen skaffa mig ett jobb, inte ett sommarjobb utan någonstans som jag kan jobba med under hela året och börja tjäna mina egna pengar, mer pengar = mer frihet att kunna göra vad man vill utan att ett alldeles för lågt studiebidrag stoppar en. 

***

Sedan finns ju också skolan, kompisar, hästarna, pojkvännen, bloggen, hälsan och familjen och tänka på, 

Asså jisses.. jag känner mig så stressad.. Vet inte vart jag ska ta vägen. Det blir liksom att jag har så mycket att göra att jag inte gör någonting istället, och det är nog där grytan bör röras om. Jag måste börja få diciplin på mig själv, "gör bara gör". Livet blir så långtråkigt om jag fortsätter som jag gör nu, går till skolan, kommer hem, äter, sätter mig i soffan och dör lite, går monotont till stallet, fixar Priffe, går hem, går till sängs... Fattar ni? Det måste hända saker NUNUNU! 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0