Inte lägligt just nu..

Mina ridstövlar från Hööks har gått sönder, efter man dragit upp dragkedjan räcker det att jag rör på foten så spricker dom upp i vristen, antagligen för att de sjunker ihop där och dragkedjan har inte klarat det. Ingen rolig kvalité då jag verkligen skött mig och gjort allt enligt skötselråden.. Så jag ska åka till dom på lördag för att kolla om jag kan reklamera den.
Jag menar jag har haft dom sen augusti/september. Mina förra från mountain horse hann jag ha i närmare 4 år och dom gör någon annan ryttare glad nu.. Så ska ett par stövlar hålla... 

Men problemet är att jag inte hittar kvittot och då vet jag inte om jag får reklamera dom och då måste jag laga dom vilket kostar typ 500 spänn för en ny dragkedjan hos våran skomakare i Torslanda.. 
JAG VILL INTE LÄGGA PRNGAR PÅ DET... Huhuhu! Jag har verkligen varit på så dåligt humör idag pga detta! :( 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0