På inköpslistan..

* Först och främst ett par ridskor+chaps. Om jag ska laga mina stövlar så får jag kanske se till att slita lite mindre på dom så de håller, så tänkte att man kunde byta av med ett par billigare ridskor och chaps ibland. Det håller min plånbok för då jag inte har råd med ett par helt nya ridstövlar  just nu.

* Ridbyxor och ridtröjor behöver jag om något.. Speciellt innan jag ska till AW ä, har ingen aning om vad jag ska rida i när jag är sär om inte jag utökar garderoben lite.. Hiskeligt tomt hos mig och fullt hos Priffe..

* Ett par nya tyglar, detta är nästa lite prio, då mina som jag har är lite hala. Det är faktiskt ett par flätade tyglar som Priffe fick ärva från hans Buddy Winnetoo, Alex var givmild och gav mig både magplatta, träns och tyglar när jag fick byta till brun utrustning i och med den nya sadeln för två år sedan haha! Meeeen tyvärr måste världens godaste tyglar bytas ut mot ett par i gummi från dyon! :) 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0