Välbehövlig shopping!


Skulle kunna tro att jag blivit av med alla mina pengar men ikke... 
Med mig hem fick jag jeans, kofta, deo, underkläder, ridstövlar och ett täcke till Priffe! 

Jag fick ett helt nytt par ridstövlar av hööks och lämnade in mina gamla, fick verkligen superduper service med tanke på att slarviga jag tappat bort kvitto och hela eländet, men de hjälpte mig och jag fick ett par nya med förstärkt dragkedja! 
Sedan hade jag ett presentkort där också som jag fick av Suss i julklapp, och av det fick Priffe ett täcke, för det behövs verkligen till honom och hans sätt att behandla sina täcken.. Blir nästan gråtfärdig när jag vet att det kommer se förjävligt ut och antagligen tejpat med silvertejp på rumpan efter max tre veckor.. Hahah men det är grönt och rosa iallafall och det passar honom... ! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0