Äckelprov

Det är dags för nationella provet i matte idag, jag orkar verkligen inte, jag vill verkligen inte och jag känner bara ångest. Ta mig härifrån vad jag hatar matte!!

Jag klarar verkligen inte av att få F, kommer dö då haha! Klarar jag detta äckliga provet så är jag klar med matten och behöver aldrig ha den där hjärnskrynklande hemska boken med siffror och tal som jag aldrig hittat logiken med framför mig igen! Den känslan hade varit underbar
Meeeeeen 
Blir det F så är det bara att räkna om kursen i trean, och det vill jag ju såklart slippa!! 
Önska mig nu jävligt mycket lycka till!! 

Såhär har jag känt mig de senaste veckorna och kommer nog inte kunna dra på de äkta leendet förens allt skit i skolan och och allt annat är över och det står inför sommarlov! Det kommer behövas! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0