Dagarna går i ett!

Hej på er!
Jag har verkligen haft fullt upp under dagarna som gått, tagit hästen på morgonen, gått i skolan för att sedan jobba fram till kvällen och då såklart somna när jag kmr hem, det är tråkigt att jag då inte gör mig tid till bloggen! 

Annars så blir det inte lugnare, idag väntas jobb efter skolan igen och sedan är det lite jobb när jag kommer hem och fira min pojkväns födelsedag, för att sedan på lördag ta det lite lugnare, och sen på söndag upp och jobba för då har vi folkrace event! 

När jag är klar med allt idag så ska jag ställa mig med mat och baka tårta till min älskling! Han fyller 19 och då ska vi fira lite här hemma! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0