Gokväll!

Idag har det ju varit morsdag vilket jag inte tror det är någon som missat? Vi började iallafall med frukost på sängen för min mor och sedan gjorde jag, min syster och pappa middag till henne beståendes av grillat kött och en så god sallad med en salig blandning av frukt, grönsaker och mozzarella blev supergott! Till efterrät blev det hallonsorbet och churros och nu kan jag typ inte andas för att jag är så mätt! 

Imorse var vi även iväg på tävling för Anna och palten, där de också fick med sig rosett för bästa unghästekipage resultatmässigt! Riktigt kul och de fick även beröm av överdomaren! 


Nu inväntar jag min pojkvän som ska komma hit också och då blir det att sova, är verkligen dötrött och mina ben är helt slut efter gårdagens gympass där Bz agerade PT, trodde jag skulle dö ett tag och trodde jag var mycket starkare i benen än var jag var när det väl kom till kritan och man stog där och gjorde övningarna, insåg då att jag fick äta upp mina ord om att jag är stark i benen... Ridtjejer är ju ändå starkare i benen än "vanliga" men det är ju enbart i de muskler vi använder då, och man tror minsann att man är starkare än vad man är, så för mig är det dags att börja träna styrka också! Ska bara bli av med denna djävulska träningsvärken först! Haha 



Kommentarer
ronja

hoppas du kan hjälpa mig vinna en väska från by malene birger genom att slänga in en liten kommentar på mitt bidrag, tävlingen avslutas ikväll, hoppas ha flest kommentarer då eftersom det blir vinnaren! http://www.autre.fi/bloggar/streetstyle/ronja-flygare



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0