Hejhej!

Idag har det varit fullt drag och jag o mamma har varit borta hela dagen och köpt massa grejer, skulle komma hem med ett par ridskor men blev massa annat också haha.. Synd var bara att varken Börjes, hööks eller svensk ridsport hade artiat hertiage 3 med grön sula som jag ville ha och alla behövde beställa hem dom från leverantören och då skulle det ta sex veckor.. Det var verkligen inte min dag att köpa ridskor på iallafall... Tyvärr hinner jag inte vänta sex veckor eftersom jag ville ha ett par nya inför AW så det fick blir ett par vanliga från hööks egna sortiment sålänge ;) 




Sen blev det kingsland stövelstrumpor, ett skärp från jh collection (hööks) ett par bruna handskar, marinblåa ridbyxor, en träningströja och nya benskydd till Priffe! Stog och höll i ett par veredus på svensk ridsport men så mycket pengar på ett par benskydd lägger jag hellre på storhäst istället som man kan ha lääänge! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0