Upplägget!

Hoppträningen gick riktigt bra för Anna idag, kul att se! De kommer köra gärnet på söndag när de ska tävla! 

Uplägget ser ut som så att det blir en tävling för Anna och Priffe i råda nu då den 17:onde, sedan kommer förhoppningsvis jag hopptävla honom den 31:a maj på Tjörn, efter det blir det att åka till Askim den 13:onde juni och hoppa på gräs, då tar Anna första klassen och jag andra eller tvärtom och det blir sista tävlingen innan jag åker till Aw sporthorses i Skåne den 21:a 
Det känns alltid kul att ha saker inplanerade, men mina starter kommer endast vara kravlösa och för att åka ut och ha kul, jag släpper ju allt med prestation i hoppningen i ett litet tag framöver, men för Anna är det ord och inga visor - köra gärnet! Haha

Efter AW så kommer han få en vecka att återhämta sig för att sedan åka till verbergshoppet i Juli och hoppa några klasser.
Vid sidan om allt detta ska även dressyrprogram pluggas in och ridas in i för att vi ska rocka under höstens division två tävlingar! :) 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0