Vilken vecka!

Veckan som varit har det tyvärr inte gjorts så mycket tid till bloggen, jag har jobbat direkt efter skolan, pluggat till prov, jobbat helg, tagit hand om hästen, och även fått in lite roligheter! Då blir det lite eftersläntande här! 

Men nu är jag tillbaka och hade tänkt köra på ordentligt igen! 

Idag då? Direkt efter skolan ska jag in till myone och pröva ridbyxor, sedan får jag skynda mig hem för äntligen är det dags för Reine träning igen, förrförra veckan fick jag inte på mig ridstövlarna pga svullen fot och förra veckan var ju Priffe halt pga såret... Men nu är alltihopa läkt och bra så igår reds han igenom lite efter en massa uteritter under veckan, han kändes riktigt fin verkligen, han har vilat sig i form haha! 

Sen så blir det råååååplugg hemma, har en matteuppgiftmsommör skriftlig om mattehistoria och olika matteupg. som är kända genom åren.... Kommer dö, och sedan har jag en bokredovisning imorgon också, på engelska på en bok som jag inte ens vet om för jag har varken valt eller läst någon - det lär bli movietime och googlande på bokredovisningar inatt hehe.... 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0