Godmorgon!

Just nu sitter jag på bussen påväg till skolan, och jag känner mig faktiskt ganska pigg! Jag har lärt mig att om man går och lägger sig sent och snoozar tills man måste flyga upp ur sängen för att kasta sig iväg till bussen, inte är så checkt för humöret och energin. Så denna veckan har jag tagit mig upp i så god tid att jag nästan haft en och en halv till två timmar på mig att komma igång i lugn och ro hemma. Ätit bra frukost och inte behövt stressa för fem öre. Och jag gillar verkligen denna rutinen och jag ska hålla den. 
Det har till och med gjort att det börjar bli lite roligare att åka till skolan! Efter bara tre dagar med bra rutin så har det blivit lättare att koncentrera sig och jag håller mig vaken hela lektionerna! 

Idag blir det en skrittur på Priffe direkt när jag kommer hem från skolan för att sätta mig som jag gjorde igår med pluggandet! Satt i nästan fem timmar :O så imorgon lär provet gå hur bra som helst! 
Kanske kikar in här senare igen! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0