Godmorgon!

Efter en minst sagt kaosartad morgon så hann jag precis på minuten till första lektionen, tackar för den lite halvt galna busschaffören som inte visste vad hastighetsbegränsning var!! 


Idag slutar jag sådär härligt tidigt från skolan och jag kan inte riktigt bestämma mig om jag ska skynda mig hem och fixa hästarna eller om jag ska stanna på ett café påväg hem för att plugga. 
Jag har ändå prov på torsdag och eftersom jag i princip bara kan koncentrera mig om jag har en kaffe och något sött och onyttigt framför mig samt att jag sitter någon annanstans än hemma eller i skolan, så bör jag såklart sätta fart mot Espresso House när jag slutar för att plugga i några timmar. Stynd att det lär bli dyrt i längden om jag bara kan plugga så, men det är ju så himla mysigt. Det blir verkligen lättare om man gör något av pluggandet, istället för att sitta i sitt trista rum, med en trist bok, så kan man iallafall sitta på ett härligare ställe? 

Å andra sidan hade det varit skönt att slippa rida ut i mörkret, Priffe ska jag bara släppa i paddocken och busa med för han har gått så mycket, men Dallas behöver en uteritt, och vid fem är det ju tyvärr kolsvart ute redan!
Dagens i-landsproblem... 

Det återstår helt enkelt att se vad som händer :) 









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0