Hej!

Direkt efter skolan idag stack jag med hem till Alexandra, ni som varit med länge här på bloggen kommer säkert ihåg när jag och Alex bloggade tillsammans den tiden hon hade Winnetoo, och jag hade Priffe och Bobby! Minns ni? 
Iallafall, så var jag och tömde hennes förråd på hästgrejer i princip. Tyvärr kommer nog inte Alex skaffa egen häst igen, så då får Priffe ta över Winnetoos gamla grejer ;) skönt när man får kompispris på fina grejer! 

Snart ska jag äta lite mat här också och sen kör Alex hem mig, med tanke på att det blev en stor säck och en låda med hästgrejer, som blir lite jobbigt att ta med på bussen. 
Väl hemma blir det snabba ryck till stallet för att rida igenom Priffe inför dressyr KM:et tills imorgon, och rida Dallas såklart :) 








Kommentarer
Anonym

Hallå Ronken, hur är det med handleden?

2015-11-07 @ 00:52:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0