Hoppträning ikväll!

Äntligen är det torsdag! Denna veckan har gått så fasligt fort att jag knappt hängt med själv, imorgon är det liksom redan fredag! 
Men Torsdag idag och det innebär hoppträning! Priffe hoppar verkligen som en gud igen med lånesadeln jag har. Inte så konstigt alls dock och inget jag är förvånad över heller haha ;) 
Den 11 nov blir min egna sadel fixad också så då blir jag nöjd med! Ska se om jag kanske kan fråga någon snäll ponnymamma att filma lite från träningen ikväll, det hade varit kul att visa er lite träningsfilmer igen :) 

***

Planerna för resten av veckan är att försöka plugga så mycket jag kan, blandat med inplanerat fredagsmys med thaimat tillsammans med pojkvännen, tävling på lördag, utgång på lördag kväll om jag orkar och en riktig pluggsöndag som avslutning på denna veckan! :) 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0