Tisdag!

Km:et i söndags gick faktiskt väldigt bra! Första klassen var över förväntan, han tittade inte på planken, grinden eller vågplanket! Det var bara att rida på så var det inga problem!! Så sjukt bra var han! 

Andra klassen tog humöret över på honom... Han hade inte fått någon lunch, det tog väldigt lång tid mellan klasserna och framhoppningen gick inte alls bra. Så jag villa stryka mig egentligen men var dum och gick in för att hoppa ändå, men valde att utgå efter tre hinder. Det var inte någon mening med att lotsa runt honom när det ända han kunde tänka på var kompisarna utanför och lunchen som väntade hemma.. Han var trött helt enkelt och denna dagen skulle vi göra för att ha kul så då kände jag att vi nöjer oss med första rundan som han var helt grym i! 

(Bilden är från en annan gång) 

Sen fick han massage igår somsagt och det var lite hårda muskelfästen och stumma muskler i ryggen som orsakats av sadeln, men det var bara att knåda och sen blev han superfin och fick mycket beröm av massören för hans kropp och muskulatur! Superskönt och roligt att höra! 

Lovar att jag ska försöka komma igång med bloggen snart. Ser ni min kalender så försår ni varför jag inte hinner just nu. Jag trodde trean på gymnasiet skulle bli lugn och skön, men det känns som den värsta slutspurten i mitt liv.. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0