Onsdag!

Hela november är verkligen fullspäckad med grejer känns det som! Skolan och hästarna är såklart prio ett, men en Norgeresa är planerad, två tjejkvällar, träningar, deadlines för inlämningar, prov, ev. En resa till Uppsala och massa mer som jag vill hinna med! .. Tror jag kommer gå under denna månaden! 
Men jag känner mig inne i ett riktigt härligt flow, där jag faktiskt får saker gjorda. Då känns det inte så tungt att det ska in tre arbeten denna veckan, med två prov nästa vecka och två tjejkvällar till helgen! 


Idag är det onsdag iaf och vet ni vad det betyder??? 
Sadelmakaren kommer och fixar Priffes sadel!! Så till helgens hopp-KM har jag min egna fantastiska sadel förhoppningsvis!
Så jag tänkte att jag efter sadeln är ombyggd så går jag bort och hoppar i Torslanda RK:s paddock med det nya bettet och sadeln! :) 
Dallas bockade av sig en baksko igår när jag red så han ska få en skrittur bara.. Himla surt. Får börja ha boots bak också helt enkelt! 

Sen är det in i pluggflowet med musik i öronen som gäller hela kvällen! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0