Resan är snart över.

Efter tre och ett halvt år tillsammans med Priffe, är det nu dags att avsluta denna resan. Om det känns tungt och jobbigt är bara förnamnet. Men nu är han till salu. 
De två sista orden där är tuffa att skriva. Till salu. 
Jag håller på att sälja min bästa vän. Om några veckor eller månader är han inte min längre. Då är han någon annans . 
Jag tror inte många förstår hur mycket han betyder för mig. 

Igår la jag ut honom på annons och den hann inte vara ute i mer än två timmar innan jag fick första mailet. Då kom tårarna nerför mina kinder. Jag hann ju inte ens fatta att han är till salu. Och idag kommer det en person och provrider. 


Jag känner att det är dags nu. Jag hade velat ha kvar honom i all livstid. Men jag vill vidare och utvecklas mer med något nytt, även om det känns förjävligt nu. 



Kommentarer
Ebba Carlström

Alltid tufft att säga hejdå men tänk på att de öppnar nya möjligheter att gå vidare ☺

2015-12-02 @ 07:02:01
URL: http://carlstromequestrian.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0