13:24

Onsdagar är bannemej bra dagar ibland! Jag har ingenting planerat och på något sätt brukar alltid mina onsdagar se ut såhär! Hoppas på att hitta motivation till att få in plugget, annars lär jag inget vettigt göra idag.. 

Sen är det bara två skoldagar kvar till lov i en vecka. Så himla glad för det och jag har kontaktat sommarjobbet jag hade och hoppas på att få jobba några dagar iallafall! Det hade suttit ruskigt fint att tjäna lite pengar! Annars får jag verkligen se till att få ordning hemma och bocka av to-do listor varje dag samt plugga på lovet! Vet själv att jag annars kan bli riktigt lat och för det mesta låta hela dagen gå utan att ha fått gjort något, och då nästan bli deprimerad över det haha! Nej så jobba hade suttit fint så man veta att man gör något av det hela ;) I värsta fall får jag skriva ihop ett bra CV och ta lovet för att åka runt och söka jobb inför helger och kvällar, hur jag nu ska hinna med det med skola och häst? Men pengar behövs!! 

Nu ska jag se till att börja med alla j#vla läxor och inlämningar! Avskyr det! :(( 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0