del3 - Hopp!

 
 
 
det blev dessvärre bara två okej hoppbilder. Anna är lite halvdan när det gäller att ta bilden i rätt ögonblick, se de flesta blev språnget innan eller landningen. men dessa funkar ju!
han är så fin min häst! :D
 
Det är lite synd bara att han är lite spänd i denna paddocken, nackdelen när det blir för roligt. När han inte riktigt är avslappnad hoppar han inte alls lika bra med ryggen, som han annars alltid gör. han har ju egentligen en helt fantastisk teknik, men då gäller det att verkligen få honom helt avslappnad och kunna jobba mellan hindrena. sista rundorna, gjorde jag volter och övergångar mellan alla hinder i och då blev det genast mycket bättre, han var då mer med mig och sprang inte bara på lika mycket. Sista bilden är från sista rundan och där ser ni att han börjar hoppa upp sig lite mer, även fast han hade kunnat sänka huvudet lite till och fått upp ryggen ändå om jag gett mer eftergift. men detta var nog ett utav dom bättre spången som fastnade på bild.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0