Det ska stå något här?

Jag inser mer och mer hur dålig jag är på att komma på fiffiga rubriker till inläggen jag gör med inget direkt konkret innehåll som detta. 
 Inlägg som dessa är mer "hejhej Idag händer detta!" Det är så svårt med fantasin då! Haha! 

Idag var jag uppe tidigt igen för att springa upp till Priffe, bara för att det är så mysigt att starta dagen där - och för att jag var tvungen att fylla vatten i hagen... Han ska ut i en egen mindre idag, då jag tvättade och gjorde honom lite fin igår, och att jag ska iväg och hoppa lite runt 11-12 tiden, då känns det motigt att ta in en häst med lera över knäna, så rasthage blev bra idag!
Hoppas verkligen att jag får med Anna så hon kan fota lite! Det hade varit så bra med lite bloggmaterial för en gångs skull! :( 

Igår när jag och Anna skrittade fram ute med Dallas och Palten! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0