Godmorgon allihopa!

Äntligen är det fredag, och sista fredagen innan lovet dessutom! 
Jag gick upp nu på morgonen med Bz, så vi åt frukost tillsammans. Jag hade inget annat val efentligen en att gå upp i tid idag då jag behövde gå upp till stallet för att byta täcke på Priffe. Så det var bara att vakna och ta sig till frukostbordet. Men när man väl satt där och åt, så var det faktiskt skönt. Jag kanske ska byta täcke varje dag så jag kommer upp på morgonen och slipper stressa? 

Dagens planer då? Få och oplanerat faktiskt!
Priffe ska joggas, fixa grejerna i stallet, det där vanliga, sen har jag inga direkta planer vilket är så skönt. Antingen drar jag ut och träffar kompisar, eller så ligger jag hemma och göttar mig. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0