Godmorgon!

Vill egentligen skriva att det äntligen är fredag och dags för helg, men med tanke på att jag ändå har haft lov hela veckan så spelar det ju ingen roll längre! Helt underbart ;)
Men för er som jobbat hela veckan, ja, äntligen fredag! 

Jag ska försöka bege mig upp till stallet nu efter att jag ätit frukost och ta hand om både Dallas och Priffe! Det lär nog ta hela dagarna för mig att ta hand två hästar. Lägger jag redan nu ner nästan tre timmar på att få ordning allt med Priffe vissa dagar så kan ni ju göra matten om hur länge jag kommer vara i stallet med två! Men det är såklart superkul, men jag får nog lära mig att effektivisera stallvistelsen när skolan börjar igen iallafall! ;) 

Hursomhelst tänkte jag trimma båda två i antingen manegen eller i stora paddocken, än har jag inte dragit upp rullgardinen och sett vädret! Så det återstår att se om det blir ridning inomhus eller utomhus! 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0