Hej lördag!

Åhh, jag börjar bli så dålig på att veta hur jag ska inleda mina inlägg nu för tiden, känns typ konstigt att skriva ett ända inlägg till som börjar med godmorgon, då nästan hela min blogg bestått av det den senaste tiden känns det som. Men vi kör på det igen helt enkelt! Godmorgon! 

Vaknade runt tio-tiden idag av den enkla anledningen att inget alarm var ställt och jag var på party igår så det var bara sova ut som gällde, för andra kanske tio inte direkt är en sova ut tid, med tanke på att klockan snart är ett ochpojkvännen fortfarande sover stenhårt, men för mig är det minnsann två timmar för mycket! Men det var skönt idag att få vakna när kroppen ville!

Gårdagen var iallafall supertrevlig och rolig, jag tog det ganska lugnt med drickandet så det är jag glad för idag, man kan ha riktigt kul ändå och man mår verkligen så mycket bättre av att slippa den där fjortisfyllan man hade för tre år sedan och att man växt upp och insett att det är skönare att vara en levande människa dagen efter haha ;) 
Man får ju mer gjort om man kan resa sig och göra grejer liksom, så idag blir det rida Dallas och Priffe, fixa allt i stallet och plugga för att sedan käka Bakispizza, för lite huvudvärk har man allt ändå, och vad lindrar inte en pizza ;) 
Sen är det middag och drinkkväll uppe i stallet  som gäller ikväll :) 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0