I höstrusket!

När till och med konditorn nere på nöjds säger att man ser trött ut och bjuder på drickyoghurten, då är det illa va? 
Jag har varit där inne varje dag denna veckan och köpt exakt samma sak, en fralla och en Yoggi för att jag inte hunnit äta frukost hemma, så idag när jag gick in genom dörren tog hon fram det direkt och då även bjöd på yoggin för jag såg så trött ut! Illa? Jotack! 
Och nu efter snart en timmas läsning affärsjuridik, är man minnsann inte piggare! Hahah

Nåväl så är det hoppträning ikväll iallafall, det ska bli så kul! Det börjar bli så himla okomplicerat nu, ibland är jag dum och plockar lite för mycket, men det senaste har det varit så himla klockrent och enkelt när jag hoppat, det är superkul, framförallt inför den terräng/Hoppträningen för Sivert!
Nej det är nog det ända som kan pigga upp allt i höstmörkret - min gosiga ponny <3 


Sån lycka! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0