Måndag!

Fytusan vilken dödligt seg dag, vill bara gå och lägga mig, vilket jag redan gjort, men det vore riktigt dumt av mig att somna för då lär jag 1. Inte komma upp igen 2. Vara tröttare sen, och 3.inte kunna somna ikväll, altså en summansumarum av en helg där jag vänt på dygnet totalt och att det kommer vara såhär hela veckan! Tjo-ho.

Jag känner mig superlat och vill inte direkt göra något alls, men jag har mycket att plugga på och två hästar att rida idag. Så egentligen borde jag resa mig upp och ta tag i livet haha! 

Det ända positiva idag är väll att det är Reine träning idag, det ska bli trevligt och kul! Alltid mycket roligare att rida dressyr när man har en tränare på marken! 




 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0