15 oktober 2015

Det känns nästan lite skämmigt att titta in här nu för tiden, jag sköter ju absolut inte min stackars blogg, tur att ni tjatar på mig annars hade den nog legat nere på riktigt! 

Hur som helst, jag vill verkligen fortsätta skriva här och visa er fina bilder, nu är ju dessutom hösten här så det är riktigt vacker ute, men tiden är så himla knapp. Jag hinner inte med någonting av det, eller så beror det på lathet från min sida, jag hade ju till exempel inte behövt ligga i sängen just nu och slappat, men ändå, man behöver det också när det väl går ;) 

Annars så mår både jag och Priffe bra, han är jättefin att rida och en långsiktig plan med att stärka upp honom ännu mer inför våren är igenomtänkt, samt några tävlingar som jag har kollat in som jag vill åka på! 

Ska försöka hitta tillbaka hit igen, jag ska försöka lova det :) 


Här är Dallas också, han jag börjat rida åt en i stallet, ska försöka fixa bättre bilder :) 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0