resterande vecka!

Måndag : Dressyr
Tisdag: Hoppade i stora paddocken.
Onsdag: En välförtjänt uteritt står på schemat idag. Åker antagligen och rider Otto också!
 
Torsdag: Rider ut igen, passar på nu på lovet att rida ut lite längre och härliga turer medans det fortfarande är ljust på dagen, inom nästa vecka lär det vara kolsvart innan men ens hunnit vända hemåt
.
Fredag: Rider igenom honom från, om jag känner mig och min ponny rätt, farfyllda uteritter. rider man ponny så rider man ponny, spelar ingen roll om det är en SM-eller ridskoleponny, race på någon äng med X-antal bocksprång hör till ponnyåren. Kul, utan krav ska det bannemej vara ibland, men då får man påminna lite om kraven dagen efter. Här tar jag också över Dallas i 11 dagar framöver.
 
Lördag: markarbete/hopp, inte allt för intensivt utan, mer checka av allt. framme för skänkel, till handen, broms? ja det ska fungera precis som vanligt.
Dallas: rider ut
 
Söndag: hopp/terräng träning för Sivert Johnsson. utvärdering och filmer kommer komma från detta! 
Dallas: Rider ut, börjar lite easy med honom, då han gått mycket under veckan, så kör vi på som vanligt resterande dagar!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0