Wow!

Ni skulle sett min ponny på träningen idag, och inte minst min egna ridning! 
Det är verkligen en kanonträning när jag faktiskt vågar berömma mig själv och säga att min prestation gjorde att det gick bra, jag red så konsekvent, bestämt utan att bli forcerad, utan mjukt med ett understöd av ben, precis den ridningen Priffe kräver, det är en sådan fin linje med allt det där och för att få det att stämma med Priffe så gäller det att hitta balansen mellan tufft och mjukt - och det är sjukt svårt, men inte omöjligt, jag satte ju allt idag! ;) så sjukt grymma är han och jag tillsammans! 

Så synd att ingen kunde filma! Det hade varit så roligt att visa er! 

Bjuder från en bild efter förra Hoppträningen, som också gick såååå bra! Tre grymma träningar på raken nu, det kan bara bli bättre, varje träning har varit väldigt bra då det varit helt klockrent, men ändå saker att träna på! Utveckling på hög nivå faktiskt! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0