14:00



Jag sitter just nu på Espresso house och pluggar psykologi, och ju mer perspektiv jag går igenom, ju mer märker jag hur underliga varelser vi människor är..  Komplicerade, övertänkande och ja underliga? konvertera till katt någon? 
Nej men det är verkligen sjukt spännande och roligt ämne att läsa om, men nu kände jag att efter två timmars läsande om detta knas, så behövdes en blogg paus, jag har för svårt att koncentrera mig längre än så, och kan inte bestämma mig om jag behöver sitta i ett lugnt tyst rum, eller som nu i ett halv-stressigt café? 

Jag har nog lättare att sväva ifrån ämnet och plocka upp telefonen när jag är ensam, men bland människor finns mycket mer intryck runt om kring mig, speciellt lätt är det att börja observera kring människor när jag läser om psykologi, men det hör ju till ämnet! ;)

Men om det inte är dags att köpa mig en liten matbit och fortsätta plugga nu tro, jag vill ju få så bra som möjligt på provet imorgon :) 

 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0