Dan innan fredag ;)

Hej, hur är det med er? Jag har haft tre hemska dygn rent ut sagt, knappast sovit någonting och varit allmänt superstressad, men det börjar arta upp sig någorlunda igen! 
Synd att klaga..
Egentligen har jag noll koll på vad jag ska skriva här just nu, sitter bara och stirrar på skärmen känns det som.. Ingen fantasi eller inspiration här inte.. Förlåt för det, men jag är verkligen ingen person som tycker hösten och vintern är rolig alls och tappar allt vad motivation heter under dessa mörka månader.

Man ser typ överallt om att hösten är så mysig, att sitta på café och fika medans regnet smattrar, sitta på hästen i manegen med regn och rusk utanför och blablabla.. Asså ärligt talat hur kan man bli så positiv av regn och kalla äckliga årstider?? Jag avskyr höst/vinter och blir alltid stressad och deppig av den hahah! Asså snälla bomba mig om hur man hittar den där positiviteten, inspirationen och motivationen i en himla massa mörker och äckelväder.. Haha!
Kommer nog föralltid vara en gåta för mig... 
Väck mig när våren kommer ;)  

Snälla sommar kom tillbaka!! 

Hur som helst var det fint väder igår iallafall, och det blev först en promenad med Bosse som gick kanon, efter det blev det bara lite snabb ridning på Priffe, efterssom det är hoppträning idag! Sen har jag inget annat planerat idag än att sova, nej skämt åsido jag ska plugga, som vanligt! 

Puss sålänge! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0