Full rulle!

Vilket pådrag jag haft idag, uppe vid sextiden för att plugga körkortsteorin som jag skulle vara klar med idag inför mina sista körlektioner jag har idag, sedan vid tio så åkte jag mot körskolan, efter lektionen så åkte jag hem och gjorde det sista i teorihäftet, nu är jag äntligen klar så jag kommer boka risk tvåan när jag kommer tillbaka till körskolan vid tre-tiden, men först här emellan ska jag upp och mocka och fixa grejerna till Priffe så jag slipper göra det när jag kommer hem igen efter två körlektioner till, då är det bara ridningen kvar! Sen så är det på bussen en femte gång för dagen för att åka hem till pojkvännens lägenhet, då är det pusta ut som gäller och sovdags! Hur ser eran dag ut haha? 

Annars så är det massa nu till helgen också, tjejmiddag på fredag, stalldag på Torslanda ridklubb på lördag, pappas födelsedag och Pay and jump med Priffe på söndag! Jag tror inte jag inte har haft någonting planerat varje dag sen typ en månad tillbaka, förutom när jag var sjuk.. Tur att jag gillar det, även fast det stressar mig lite! 
Så ja, det är dags att gå upp till Priffe om jag ska hinna innanhavet ska cykla ner till bussen, igen ;) 




Sen har jag så mycket jag måste visa er, två nyinköpta godingar till mig och Priffe, bilder på Projekt-Bosse samt pay and jump bilder!! Imorgon ska jag försöka hinna med det, eller kanske kan jag fjäska om att låna min kära pojkväns data! ;) 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0