Godmorgon!

Kom upp lite försent imorse, blev att packa ner mackan i en matlåda helt enkelt! 

Annars så startar jag dagen med ännu en körlektion, varför jag tar så många är för att det inte riktigt går att göra tid hemma för att öva med mamma eller pappa, vilket är synd för det blir dyrt, men annars skulle det ta för lång tid helt enkelt! Nåväl halkan är bokad på måndag, körning och teori börjar klaffa, så nu är det inte långt borta! 

Sen är det hem och ta hand om Priffe, jag slutar redan skolan vid elva tiden så det är jätteskönt att bara kunna strosa runt i stallet! Mot kvällen åker jag antingen till Felicia på lite festligheter eller så har jag och bz myskväll med god mat, det är ju arbetsdag i stallet på lördag morgon så det är nog skönt att må bra och vara pigg då?! 

Nåväl ha en trevlig dag, så ska jag också ha det! 

Igår fick Bosse schabrak på sig!! Han ska ju vänja sig vid det och sedan även att ha täcke på sig, men detta är en bra början! Snart börjar bi bett och träns öva! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0