Måndag och ny vecka!

Idag har jag varit igång sedan tidigt med körlektion kl åtta samt risk tvåan (halkan) vid tio tiden, så nu är det också avklarat och ännu ett steg närmare körkortet, nu gäller det att plugga så jag klarar teorin också! 

Men nu släpper vi körkortssnacket för idag och svirrar om till stallet, det är ju dressyrträning idag som gäller! Det är helt sjukt att jag snart tränat för Reine i ett och ett halvt år, utan att tröttna eller slutat lära mig saker under varje lektion. Han är så otroligt noggrann med utförande och resonerar kring allt, samt att han såklart svarar på alla mina miljoner frågor och supportar mig! Världens bästa tränare! 

Priffes vecka kommer att se ut på följande: 

Måndag: Reine

Tisdag: vilo-dags, det blir en lugn promenix i skogen efter en intensiv vecka.

Onsdag: Övar på delar ur Lb programmet. 

Torsdag: Hoppträningsdax! 
 
Fredag: slipa på Lb programmet igen, har ju redan ridit det en gång innan så det är bra lite påminnelser och justeringar som stod på förra protokollet helt enkelt att öva på. Annars sitter det! 

Lördag: tävling. Dressyr omg 2 div2 stora höga,mroder faktiskt enbart lagklassen igen, då det trots allt fungerade bra sist, samt att det inte finns dressyrstaket eller dommmarbord utan det är inbyggt, så hur spänd ska han kunna bli? Haha det blir säkert kanon! 

Söndag: långpromenad! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0