Min fina syster!

Jag vet inte nog hur jag ska kunna tacka min syrra för de senaste veckorna (och genom hela livet förstås!) för hur mycket hon hjälpt mig, nu när jag drunknar i plugg och körlektioner! 
Förra veckan hjälpte hon mig med Priffe, höll både dressyrträning och hoppträning, man ser ju mer från marken, igår fixade hon iordning Priffe åt mig så jag skulle hinna till träningen för Reine och idag mockar hon och gör mat för att jag ska hinna plugga inför provet imorgon! SÅ GULD VÄRD

Vad jag skulle göra utan henne det vet jag verkligen inte, eftersom jag har fobi mot att någon annan ska fixa åt min häst, om inte jag gör det själv så är Anna den enda som kan göra det precis så jag vill ha det, 

Jag har alltid haft otroligt svårt att låta andra fixa grejerna och ev. rida Priffe, förutom Anna för hon är den ändå som fixar det! (Och Suss med Linus som jag red såklart, hon gjorde jämnt Priffes mat för att jag hjälpte till med Linus <333) 

Ne, de senaste veckorna har Anna varit en riktig klippa för mig!! Förtjänar möjligtvis en bjuden fika imorgon ;) 


Alla borde ha en Anna, men nu är hon min så det är ju synd för er! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0