Söndag!

Klockan har snart hunnit bli 8 och då är det dags att smita upp till stallet och göra Priffe åk klar för pay and jump! Vi kommer befinna oss på gfrk och jag hoppar bara 70&80cm för att göra det så enkelt som möjligt, med tanke på vad som hände förra pay and jumpen. 

Hur som helst så tror jag att det kommer gå galant nu när det är så väldigt lågt, Vilket är tanken idag! 

Det blev en liten tidigare uppstigning än vad som egentligen behövdes idag dessutom för min pappa fyller år idag och då var det frukost på sängen till honom som gällde! Min underbara pappa! Han är världsbäst! 

Men nu ska jag upp och börja släppa ut lite hästar och sen fixa Priffe! ;) 


Igår hade Bosse bett första gången, det tog nog tio minuter att få in det i munnen, men reaktionen när han hade det i, var endast massa tuggande, så snart är det dags för promenader, samt lära honom hur man blir longerad! Superkul! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0